۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۱

مهلت ثبت نام تا ۱۴ مهر است؛

شرایط اسکان در خوابگاه‌های استیجاری دانشجویان شهید بهشتی

شرایط اسکان در خوابگاه‌های استیجاری دانشجویان شهید بهشتی

دانشجویان دختر متقاضی اسکان در خوابگاه های استیجاری دانشگاه شهید بهشتی تا ۱۴ مهرماه فرصت دارند نسبت با ثبت درخواست خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، با توجه به درخواست های متعدد دانشجویان دختر فاقد شرایط، با مساعدت ریاست دانشگاه و معاونت پشتیبانی و پیگیری های مکرر و اقدامات و تلاش ها ی صورت گرفته از سوی حوزه معاونت دانشجویی برای تامین فضای خوابگاهی به منظور کاستن دغدغه دانشجویان فاقد شرایط خوابگاه، فضای خوابگاهی به صورت استیجاری تامین شده است.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده دانشگاه شهید بهشتی مقرر شد فضای مذکور برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ به صورت ۳۰ درصد اجاره بهاء از طرف دانشجویان و الباقی (۷۰درصد) بصورت یارانه از طرف دانشگاه پرداخت گردد، لذا زمان و نحوه واگذاری این خوابگاه و همچنین ثبت نام سایر فاقدین شرایط به شرح ذیل اعلام می شود.

۱- آن دسته از دانشجویان دخترسنواتی (پردیس اصلی) که قبلا" درخواست خود را ارائه نموده اند، جهت اسکان در خوابگاه استیجاری لازم است تا ۱۴ مهرماه ۱۴۰۳ طی ساعات اداری جهت عقد اجاره نامه و دریافت معرفی نامه به امور خوابگاه ها مراجعه نمایند، همچنین دانشجویان دختر شاغل به تحصیل در پردیس فنی شهید عباسپور از تاریخ مذکور جهت مشاهده خوابگاه اختصاص داده شده از طریق گزارش ۲۵۷۰ اقدام، سپس به خوابگاه تخصیص یافته مراجعه نمایند.

۲- آن دسته از دانشجویان پسر سنواتی (پردیس اصلی و پردیس شهید عباسپور) که قبلا" درخواست خود را ارائه نموده اند در خوابگاه های پردیس شهید عباسپور اسکان داده خواهند شد، زمان واگذاری از تاریخ ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳ لغایت ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ خواهد بود. ایندسته از دانشجویان از تاریخ مذکور جهت مشاهده خوابگاه اختصاص داده شده از طریق گزارش ۲۵۷۰ اقدام، سپس به خوابگاه تخصیص یافته مراجعه نمایند.

۳- دانشجویان نوبت دوم، بومی حومه استانهای تهران و البرز و پردیس که متقاضی خوابگاه می باشند، لازم است درخواست خود را از طریق بخش پیشخوان خدمت سیستم جامع گلستان طی بازه (۱۰ لغایت ۱۲مهرماه) از مسیر زیر ارائه نمایند که نتیجه پس از بررسی به اطلاع متقاضیان رسانده خواهد شد.

ورود به بخش پیشخوان خدمت سیستم جامع گلستان و انتخاب "درخواست بررسی مسائل خوابگاهی" ثبت درخواست دانشجو تایید و ارسال درخواست

محل اسکان دانشجویان دختر (پردیس اصلی) خوابگاه استیجاری با شرایط اعلامی فوق و دانشجویان پسر در صورت وجود ظرفیت در خوابگاه های پردیس شهید عباسپور خواهد بود. محل اسکان دانشجویان فاقد شرایط شاغل به تحصیل در پردیس فنی شهید عباسپور منوط به وجود ظرفیت در همان پردیس خواهد بود.

در صورت واگذاری خوابگاه به دانشجویان پردیس در خوابگاه استیجاری، دانشجو مشمول پرداخت ۱۰۰ درصد اجاره بهاء می باشد.

عدم مراجعت دانشجویان دختر سنواتی در بازه تعیین شده جهت معرفی به خوابگاه استیجاری بمنزله انصراف از استفاده خوابگاه تلقی و فضا به اولویت های بعدی اختصاص خواهد یافت.

ترتیب تخصیص و واگذاری اتاق ها بر اساس اولویت بندی انجام خواهد شد و رعایت کلیه ضوابط و مقررات خوابگاه و دانشگاه در خوابگاه استیجاری الزامی است.

سرویس ایاب و ذهاب دانشجویی همانند سایر خوابگاه ها در خوابگاه استیجاری نیز برقرار و امکانات خوابگاه استیجاری شامل سالن مطالعه، آسانسور، اینترنت و .... است. همچنین خوابگاه استیجاری مذکور واقع در خیابان جمالزاده شمالی، کوچه بزمه است.

کد خبر 6244724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha